برای عید نوروز چه عطری بخریم؟

عید باستانی نوروز، از جشنها و روسوم کهن ایرانیان است. ایرانیان با شروع فصل بهار و سال جدید سعی میکنند تا تغییراتی در زندگی خود ایجاد کنند. یکی از تغییراتی که مرسوم است، تغییر در ظاهر افراد است. به علت رسم دید و بازدید عید، بسیاری از افراد تمایل دارند تا با ظاهری آراسته‌تر و شیک‌تر در بین نزدیکان خود ظاهر شوند. خرید عطری بهاری و جدید نیز یکی از این تغییرات است زیرا از دید بسیاری از افراد، داشتن یک عطر خوب و خوشبو حتی از استایل نیز مهم‌تر است.. اما چه عطری و با چه رایحه‌ای برای بهار مناسب‌است؟ اگر به دنبال جواب این سوال هستید، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. ما در این مقاله سعی داریم تا در ضمن ذکر برخی از نکات لازم هنگام خرید عطر، چند عطر مردانه و زنانه بهاری پرطرفدار را به شما معرفی کنیم.اگر شما نیز به فکر خرید عطری بهاری هستید این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.
نکات مهم هنگام خرید عطر نوروزی و بهاری
همانطور که میدانید عطرها در دو دسته‌ی عطرهای گرم و سرد قرار میگیرند. عطرهایی که رایحه‌های بسیار گرمی دارند و در نت‌های آنها از روایح چوبی و ادویه‌ای استفاده شده است بیشتر مناسب فصول پاییز و زمستان هستند. برای بهار بهتر است عطری را انتخاب کنید که رایحه‌ای ملایم و کمی سرد دارد. عطرهای مرکباتی و گلی انتخاب مناسبی برای این فصل از سال هستند.

معرفی چند عطر زنانه برای نوروز

۱- عطر زنانه ورساچه برایت کریستال Versace Bright Crystal

این عطر، یکی از معروفترین و پرطرفدارترین عطرهای برند ورساچه است. برایت کریستال از ترکیب نت‌های گلی با انار و تمشک ساخته شده است و رایحه‌ای ملایم و دلپذیر و جذاب دارد که آن را به گزینه‌ی مناسبی برای یک عطر نوروزی و بهاری تبدیل میکند.

۲- عطر زنانه لانوین اکلت Lanvin Eclat

اکلت عطری با رایحه‌ای ملایم و لطیف است. این عطر از نت‌ گل یاس بنفش و هلو و لیمو تشکیل شده است و رایحه‌ای ملایم و گلی را پدید آورده است. این عطر انتخابی مناسب برای فصل بهار و نوروز است.

۳- عطر زنانه کارولینا هررا گود گرل Carolina Herrera Good Girl

 

گود گرل عطری زنانه از برند کارولینا هررا است که به کنایه “دختر خوب” نام گذاری شده. این عطر با ترکیب رایحه ی بادام و قهوه و یاس ساخته شده است و یکی از محبوبترین عطرهای این مجموعه بین زنان، بخصوص دختران جوان است.

۴- عطر زنانه شنل کوکو مادمازل Coco Mademoiselle Chanel

این عطر معروفترین و پرطرفدارترین عطر برند شنل است. با آنکه حدود ۲۲ سال از عرضه‌ی اولیه این عطر به بازار میگذرد، همچنان عطری محبوب بین بانوان سراسر دنیا است. این عطر با رایحه‌ی شیرین و ملایم خود که از ترکیب نت‌های گلی و میوه‌ای حاصل شده، هوش را از سرتان میبرد.

 

۵- عطر جورجیو آرمانی مای وی Giorgio Armani My Way

 

عطر مای وی جورجیو آرمانی در سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه شد. این عطر از ترکیب نت‌های میوه‌ای و گلی ایجاد شده است و رایحه‌ای ملایم و لطیف دارد که آن را به عطری مناسب برای عید نوروز و بهار تبدیل میکند.

 

و اما حال وقت آن است که به سراغ معرفی عطرهای مردانه بهاری برویم:

 

۱- عطر مردانه شنل بلو Bleu De Chanel

 

بلو د شنل عطری مردانه با رایحه‌ی خنک و تلخ است. این عطر که با ترکیب رایحه‌های چوبی و میوه ای ساخته شده است انتخابی مناسب برای فصول معتدل سال از جمله بهار است.

۲- عطر مردانه بولگاری آکوا پور هوم Bvlgari Aqva Pour Homme

 

عطر آکوا پور هوم بولگاری بی شک یکی از بهترین عطرهای خنک مردانه است. این عطر با ترکیب نت های میوه ای و چوبی رایحه‌‌ای خنک و سرشار از زندگی را پدید آورده که انرژی شما را در طول روز افزایش میدهد.

۳- عطر مردانه دانهیل بلو Dunhill Blue

 

عطر دانهیل بلو عطری مردانه با رایحه خنک است. رایحه ی این عطر سرشار از حس زندگی و شادابی است. ترکیبات اصلی این عطر از ترنج و ماندارین و پرتقال تشکیل شده که باعث به وجود آمدن رایحه ای میوه ای ملایم و خنک در این عطر شده است و آن را به انتخاب مناسبی برای بهار تبدیل می کند.

۴- عطر مردانه پاکو رابان اینوکتوس Pacco Rabanne Invictus

 

عطر اینوکتوس پاکو رابان با داشتن ترکیبات دریایی و گریپ فوروت رایحه ای خنک و دلپذیر دارد که برای استفاده در روزهای معتدل و گرم سال مناسب است. این عطر حس شادابی و سر زندگی را به شما القا می کند.


۵- عطر مردانه جورجیو آرمانی آکوا دی جیو Giorgio Armani Aqua Di Gio

 

عطر آکوا دی جیو مردانه سفید عطری خنک و شیرین است که از ترکیب رایحه های پرتقال و لیمو و ترنج و گل های بهاری تشکیل شده. این عطر انتخابی مناسب برای بهار و تابستان است.

این نوشته در blog ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

2 دیدگاه برای “برای عید نوروز چه عطری بخریم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *