معرفی ۵ عطر خنک مردانه

عطرهای خنک بهترین انتخاب برای استفاده در فصول گرم و معتدل سال هستند. این عطرها حس طراوت و شادابی را در روزهای گرم و آفتابی به شما منتقل میکنند. عطرهایی با رایحه‌های اقیانوسی، میوه‌ای و گلی بهترین انتخاب برای فصل تابستان و بهار هستند. در ادامه این مقاله به معرفی ۵ عطر خنک مردانه میپردازیم.

بهترین عطرهای خنک و بهاری مردانه

۱- کرید اونتوس Creed Aventus

 

کرید اونتوس عطری مردانه از برند لوکس کرید است که اولین بار در سال ۲۰۱۰ به بازار عرضه شد. این عطر رایحه‌ای تلخ و خنک دارد که حس شادابی و طراوت و وقار را به شما القا می‌کند. کرید ( Creed) در لغت به معنای موفقیت است. این عطر از نت‌های ترنج، آناناس، چوب درخت قان، وانیل، خزه، عنبر و مشک تشکیل شده است.

۲- دیزایر بلو Desire Blue- Dunhill

 

دیزایر بلو عطری مردانه با نت پرتقال، ترنج و مشک است که رایحه‌ای خنک و شیک را پدید آورده است. این عطر اولین بار در سال ۲۰۰۲ به بازار عرضه شده است و همچنان یکی از پرفروشترین‌های برند دانهیل است.

۳- ساواج دیور Sauvage Dior

 

ساواج یکی از معروفترین عطرهایی تولید شده توسط کریستین دیور است. این عطر رایحه‌ای خنک و تلخ دارد که از ترکیب نت‌های ترنج، فلفل، سدر و آمبروکسان است که میتواند عطری مناسب برای تمام فصول سال باشد.

۴- ابرکرومبی اند فیچ فیرس Abercrombie & Fitch- Fierce

عطر فیرس ابرکرومبی اند فیچ عطری آمریکایی است که در سال ۲۰۰۲ برای اولین بار به بازار عرضه شد. این عطر با ترکیب نت‌های پرتقال، لیمو ترش، آب دریا، رز، مشک و چوب صندل رایحه‌ای جذاب را پدید آورده که برای استفاده در تمام فصول سال مناسب است.

۵- بلو شنل Bleu De Chanel

عطر بلو شنل عطری مردانه با رایحه آروماتیک و چوبی و خنک است. این عطر رایحه‌ای باطراوت و شاداب دارد که برای استفاده در بهار و تابستان مناسب می‌باشد. رایحه‌ی با طراوت این عطر به علت وجود لیمو ترش، نعنا هندی، یاس، گریپ فروت و سدر است.

این نوشته در blog ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *