بهترین عطرهای خنک زنانه

با آمدن فصل بهار و تابستان و گرمتر شدن هوا، رایحه‌های خنک، میوه‌ای و گلی محبوبیت بیشتری پیدا میکنند. این عطرها میتوانند حس طراوت و شادابی را در طی روزهای گرم سال به شما منتقل کنند. در ادامه مقاله به بررسی برخی از بهترین عطرهای خنک زنانه میپردازیم.

 

۱- ویوا لا جویسی- Viva La Juicy

ویوا لا جویسی عطری آمریکاییست که در سال ۲۰۰۸ در بازار عطر و ادکلن عرضه شده است. این عطر با رایحه‌ی خنک و شیرین که نشات گرفته از ترکیباتی شامل نارنگی ماندارین، یاس و میوه‌های جنگلی است، انتخابی مناسب برای فصول گرم سال و روزهای آفتابی می‌باشد. این عطر مناسب زنانی است که میخواهند پرشور و جسور به نظر برسند.

 

۲- بی دلیشز-  Be Delicious

عطر زنانه بی دلیشز عطری خنک و تابستانی است. نت غالب این عطر گریپ فروت، خیار و سیب است که در کنار رایحه‌های گلی آن خودنمایی میکنند. عطر بی دلیشز با آنکه سال‌ها از اولین عرضه آن به بازار میگذرد همچنان انتخابی محبوب در بین زنان است.

 

۳- ماری می لانوین- Marry me Lanvin

عطر ماری می عطری زنانه از برند لانوین است که رایحه‌ای خنک و ملایم دارد. این عطر از ترکیبات گلی و میوه‌ای تشکیل شده و رایحه‌ای ملایم، عاشقانه و با نشاط دارد. اگر میخواهید احساساتی و پرشور به نظر برسید این عطر یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما است.

 

۴- مای وی- My Way Giorgio Armani

عطر جورجیو آرمانی مای وی محصولی نسیتا جدید از این برند است. مای وی با رایحه گلی و جذاب خود زنانگی و لطافت را فریاد میکشد. این عطر ار نت‌های ترنج، یاس، وانیل و مشک تشکیل شده است. اگر طرفدار عطرهای ملایم هستید حتما یکبار مای وی را امتحان کنید.

 

۵- هالووین- Halloween Women

عطر هالووین بنفش زنانه عطری خنک و شیرین با نت غالب بنفشه است که رایحه‌ای رمانتیک و پیچیده دارد. این عطر رایحه‌ای نرم و لطیف دارد و بوی گل مریم، مگنولیا و وانیل در آن مشهود است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *